Estar de acuerdo…


Via Microsiervos

Este post está dedicado a todos aquellos alumnos que no están de acuerdo con lo que dice el profesor y debaten los temas siempre dentro de la cordialidad y el respeto. Muchas veces gracias a ellos una clase que puede llegar a ser un aburrimiento se convierte en una agradable velada. Gracias a todos.

2 comentarios to “Estar de acuerdo…”

  1. Oscar Says:

    Bones Francesc, suposo que la teva nova entrada te alguna cosa que veure amb mi, i uns quants mes d’altres cursos d’actic m’imagino jejejej. No obstant, que sapigues que en tot cas no t’estic rebatint a tu, sino als contiguts del Actic.

    Molts cops les preguntes son mitjes veritats, pero clar, les has d’enfocar desde la perspectiva d’algu amb coneixements mes basics, o sigui, fent servir la tonica general d’allo que es pregunta. De totes maneres crec que seria mes correcte que molts cops les preguntes parlessin de que es mes usual, no afirmant com si no hi hagues excepció a la regla quan no tenen raó.

    • Francesc Sanfelix Says:

      En part es cert que es per tu…pero en positiu. Ademes la critica sempre es bona. Totalment d’acord amb el teme de les preguntes. Crec que es pot millorar com també crec que es te que millorar el temari i aquesta feina en part es meva… Gràcies de nou per fer mes interesants les clases.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s


A %d blogueros les gusta esto: