Curso de ACTIC intensivo CTUG


Hoy he empezado un nuevo curso de ACTIC en el CTUG. Es el segundo, por lo cual intento mejorar aquellas cosas, que en mi opinión, no quedaron sufrientemente claras en el primer curso. La verdad es que no son muchas. En el primer curso me ceñí mucho a los manuales de ACTIC que están en la página web pero la experiencia me ha demostrado que si bien son una ayuda fantástica deja muchas cosas a medias para la hora de hacer el examen (Atención el que se prepare la prueba por libre). El temario es el correcto en estructura pero creo que falta mucho contenido. Espero que todo vaya bien pues de ello depende que mis alumnos puedan afrontar la prueba correctamente. De toda manera mi objetivo para este curso es el mismo que para todos: Que los alumnos se diviertan, que aprendan y si es posible que aprueben en ese preciso orden.

Como dato puramente estadístico decir que el cien por cien de mis alumnos del anterior curso que se han examinado han aprobado, seguro que el resto también lo harán.

Quiero dar las gracias desde aquí a Lisa pues ella me ha ayudado mucho con sus comentarios y apreciaciones. Creo que a partir de ahora siempre habrá un antes y un después.

3 respuestas to “Curso de ACTIC intensivo CTUG”

  1. josep Says:

    Els que arribeu aquí sent nous alumnes del Francesc us volia dir que teniu un repta dons la seva qualitat com a professor us obliga a treballar per superar el examen ell es molt bo però penseu que nosaltres varem ser els primers i això queda en el temps ;), molta sort i el temps passa però sempre ens quedara F5, o no.

  2. REME Says:

    Animar a tots els que feu el curs amb en Francesc, que us presenteu al examen. És un professor excelent, us ho passareu bé.
    Com diu en Josep nosaltres vam ser els «conejillos de India», però, personalment m’ha quedat un molt bon record i si el dia de demà tinc l’oportunitat de fer un altre curs amb aquest docent, no m’ho pensaré.

  3. LULU Says:

    LULU Dice:
    De animats ja ho estem, falta ara que hi posem una mica d’esforç i obtinguem els mateixos resultats que els vostres!
    Comparteixo que el Francesc es un bon professor (encara que no deixa parlar gaire amb el del costat, -ho dic en veu baixa ara que no m’escolta….), es una estrategia que li aprovo, ja que aixi s’aprofita millor el temps,, i el grup creix m´´es homogeni, es un entrenament de cara a la prova, aquell dia una s’ha d’espavilar com pugui per treure’s el tema del damunt, sense poder comentar amb ningu.

    (per si no us heu adonat us comento que aquest portatil, em dobla els accents i he optat per no posar-ne cap…)

Deja un comentario